اعلام برنامه های مهمانسرای آستان قدس حسینی جهت پذیرایی از زائران در ایام ماه مبارک رمضان

بخش مهمانسرای حضرت امام حسین (علیه السّلام) وابسته به آستان قدس حسینی طرح خدمات رسانی خود را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

عدنان النقیب رئیس این بخش در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: مهمانسرای حرم مطهر روزانه خدمات گسترده ای را در ماه مبارک رمضان جهت پذیرایی از زائران و برپایی سفره افطار ارائه خواهد کرد.

وی افزود: روزانه در دو مکان، یکی در خیمه موجود در باب القبله که به روی همه باز خواهد بود و از بیش از پنج هزار زائر پذیرایی خواهد نمود و مکان دوم تالار پذیرایی در باب الکرامه است که روزانه بیش از سه هزار و پانصد وعده افطاری ارائه می‌کند. همچنین روزانه برای خادمان شاغل در حرم امام حسین (علیه السلام) و ارگانهای پشتیبان هشت هزار وعده افطاری آماده می‌شود.

وی افزود: آشپزخانه واقع در سدره نیز روزانه برای خانواده های نیازمند و مدارس دینی وعده‌های افطاری آماده می‌کند و در تهیه سبدهای غذایی برای خانواده‌های نیازمند در کربلا و اکثر استانهای عراق کمک می‌کند.

شایان ذکر است آستان قدس حسینی با تلاش مضاعف جهت ارائه خدمات به تمامی زائرین از داخل و خارج عراق به ویژه در مناسبت‌های مذهبی و در ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کند.

پیوست ها