اهداف آستان قدس حسینی از ایجاد مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه

بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی اهداف حرم مطهر را در ساخت مرکز اورژانس و خدمات درمانی جمعیت انبوه، ایجاد مکانی جهت ارائه خدمات درمانی با سطح کیفی مطلوب در ایام زیارتهای میلیونی اعلام کرد.

دکتر حیدر حمزه العابدی رئیس این بخش گفت: استان کربلای معلی در طول سال شاهد حضور میلیونها زائر می باشد و آستان قدس حسینی جهت ارائه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب به زائران، پروژه احداث مرکز اورژانش و خدمات درمانی جمعیت انبوه را آغاز کرده است.

وی افزود: هدف از خدمات درمانی جمعیت انبوه ایجاد نهادی است که بتواند در یک بازه زمانی محدود آمادگی استقبال از میلیونها زائر بیمار و ارائه خدمات درمانی لازم را داشته باشد.

وی اضافه کرد: بیش از هزار و صد پزشک و پرستار از بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وابسته به آستان قدس حسینی به همراه داوطلبان در طرح پزشکی این بخش در ایام زیارت شعبانیه حضور داشتند و عزم آستان بر این است که کار در طول سال برای کسب آمادگی لازم برای زیارتهای میلیونی ادامه یابد و برای مقابله با هر شرایط بحرانی آمادگیهای لازم وجود داشته باشد.

شایان ذکر است آستان قدس حسینی تمام بخشها و کارمندان و همچنین بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به حرم را بسیج کرده است تا در زیارت میلیونی نیمه شعبان بهترین خدمات را به زائرین ارائه دهند.

پیوست ها