نشست مشترک نماینده آستان قدس حسینی در مقر وزارت امور خارجه جهت بررسی طرح نقل و درمان مجروحان و بیماران مبتلا به سرطان فلسطینی در مراکز درمانی آستان قدس حسینی

آستان قدس حسینی از مشارکت نماینده خود در نشستی مشترک در مقر وزارت امور خارجه عراق جهت بررسی طرح نقل و درمان مجروحان و بیماران مبتلا به سرطان فلسطینی در مراکز درمانی آستان قدس حسینی خبر داد. 

نماینده حرم مطهر در این نشست و رئیس بخش روابط عمومی عبدالامیر طه در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: به منظور هماهنگی و ارتباط در خصوص اجرای طرح آستان قدس حسینی برای نقل و درمان مجروحان و بیماران مبتلا به سرطان از نوار غزه به مراکز درمانی حرم مطهر، این نشست با حضور دکتر اسامه الرفاعی مدیر بخش عرب در وزارتخانه، دکتر احمد الرویضی سفیر فلسطین در عراق، دکتر یاسین المعموری رئیس هلال احمر عراق در مقر وزارت امور خارجه در بغداد برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نشست با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای انتقال مجروحان حمله صهیونیستها به سرزمینهای فلسطینی و همچنین انتقال مبتلایان به بیماریهای سرطانی جهت درمان با هزینه آستان قدس حسینی در موسسات درمانی وابسته حرم مطهر برپا شد.

شایان ذکر است حرم مطهر حسینی نخستین محموله کمکهای بشردوستانه را که شامل شانزده تن دارو و مستلزمات پزشکی می باشد از طریق جمعیت هلال احمر عراق برای مردم فلسطین ارسال نموده است.

پیوست ها