هزینه نمودن بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون دینار عراقی در کمپین عطاء الامام المجتبی (علیه السلام) ویژه درمان رایگان شهروندان عراقی

بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی از ارائه خدمات پزشکی به 18.258 مراجعه کننده از استانهای مختلف کشور عراق در روزهای اجرای کمپین عطاء الامام المجتبی (علیه السلام) خبر داد. 

مسئول بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی در این خصوص اظهار داشت: پس از اجرای کمپین درمان رایگان شهروندان عراقی در بیمارستانها و مراکز درمانی حرم مطهر که به دستور نماینده مرجعیت عالی اجراه شده است، به 18.285 نفر خدمات پزشکی رایگان ارائه گردید. 

حیدر العابدی افزود: در این کمپین مبلغ 1.642.605.255 دینار عراقی هزینه شده است. 

وی افزود: طی این کمپین درمانی رایگان 79.492 آزمایش، 459 عمل جراحی و 458 تصویربرداری پرتو درمانی و 347 پي تي اسكن انجام شده است. 

وی خاطر نشان کرد که آستان قدس حسینی با هدف خدمت به شهروندان عراقی و ارائه خدمات پزشکی به تمامی شهروندان این کمپین های درمانی را راه اندازی می کند.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی جهت اجرای رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر هر چند مدت به اجرای کمپین درمانی رایگان و یا با هزینه پشتیبانی شده در مراکز پزشکی و بهداشتی خود اقدام می نماید. ارائه این خدمات شامل تمامی شهروندان عراقی از شمال تا جنوب کشور عراق می شود.

پیوست ها