در میان حضور دانشگاه‌های بین‌المللی و رقابت نهادهای بزرگ رسانه‌ای، برنده شدن جایزه خلاقیت توسط بخش رسانه آستان قدس حسینی

 

بخش رسانه آستان قدس حسینی با نمایشی که مرکز فرهنگی و رسانه ای الیتیم آن را ارائه کرد، برنده جایزه بزرگ خلاقیت دومین جشنواره اربعین در حوزه تولید هنری، سینما و تئاتر شد.

خانم آلاء طاهر مسئول این مرکز در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: بخش رسانه حرم مطهر در دومین جشنواره اربعین که زیر نظر بنیاد هنری تبیین با همکاری معاونت رسانه و اداره سینما و تئاتر وزارت فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی برگزار گردید، برنده جایزه بزرگ خلاقیت شد.

وی با بیان اینکه این جایزه شامل دستاوردهای خلاقانه هنری است، خاطرنشان کرد: نمایش «مستمسكًا بكم» که توسط مرکز فرهنگی و رسانه ای الیتیم وابسته به بخش رسانه در آستان قدس حسینی ارائه شد، سه مقام اول تئاتر کودک را کسب نمود.

وی ادامه داد: این نمایش که نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده ایشان بود، با رقابت تعداد زیادی از نهادهای مهم فرهنگی، شبکه‌های ماهواره‌ای و چهره‌های هنری موفق به کسب این رتبه برتر شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در پنج بخش بخش تولید، سینما و تئاتر، بخش ادبیات و متن، بخش صدا، بخش تصویر، و بخش هنرهای زیبا و با حضور تعداد زیادی از دانشگاهیان و هنرمندان بین المللی از آلمان، انگلستان، پرتغال، پاکستان و چندین دانشگاه از جمله دانشگاه های هاروارد و ییل آمریکا و دانشگاه بریتانیا لندن برگزار شد.

پیوست ها