انجام بیش از ده هزار عمل جراحی در بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی در ده ماه گذشته

مدیریت بیمارستان سفیر الحسین (علیه السلام) وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آستان قدس حسینی میزان هزینه خدمات رایگان ارائه شده به مراجعه کنندگان از تمامی استانهای کشور در سال میلادی جاری تا کنون را اعلام کرد.

مهندس عباس عبدعلی معاون اداری بیمارستان در گفتگو با سایت رسمی حرم گفت: با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، و با نظارت بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آستان قدس حسینی، بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام ) از زمان افتتاح تاکنون خدمات پزشکی رایگان فراوانی را با هزینه حرم مطهر به مراجعه کنندگان از تمام استانهای عراق ارائه داده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از بیست و پنج هزار مراجعه در کلینیکهای مشاوره و نود هزار مراجعه در اورژانس و بیش از ده هزار عمل جراحی و صد و چهل هزار آزمایش طبی انجام داده است.

مدیریت جراحی بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام) پیشتر اعلام کرده بود که حجم هزینه های خدمات رایگان ارائه شده توسط این بیمارستان در ده ماهه نخست سال جاری میلادی بیش از چهار میلیارد و پانصد میلیون دینار بوده است. 

لازم به ذکر است که بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی روزانه کلیه خدمات درمانی و بهداشتی، عملهای جراحی و غیره را به صورت رایگان به صدها نفر از شهروندان ارائه می کند.

پیوست ها