افتتاح اولین کلینیک تخصصی درمان فشارخون در بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) ویژه بانوان

بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) ویژه بانوان وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حرم مطهر حسینی از افتتاح اولین کلینیک تخصصی درمان فشارخون ویژه بانوان خبر داد.

مدیر اداری بیمارستان دکتر غزوه التمیمی در گفت و گو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) اولین کلینیک درمان فشارخون ویژه بانوان را در منطقه خاورمیانه و آفریقا افتتاح کرد.

وی تصریح کرد: این کلینیک بر اساس دستاوردهای علمی و بین‌المللی متخصصان که خواستار راه‌اندازی کلینیک ویژه و مستقل برای درمان فشار خون هستند؛ افتتاح شد. در این کلینیک مهمترین علل فشار خون بیمار تشخیص داده می شود و درمان مناسب تجویز می گردد. درمان فشارخون که باعث بیماریهای قلبی عروقی، سکته های قلبی و نارسایی کلیه می شود در سلامت جامعه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: افتتاح این کلینیک در چارچوب برنامه توسعه خدمات تخصص قلب و عروق است که شامل کلینیکهای تخصصی چربی خون نیز می شود.

شایان ذکر است که بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) ویژه بانوان وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حرم مطهر حسینی پیش از این با همکاری انجمن چربی خون عراق از افتتاح اولین کلینیک چربی خون کودکان در این بیمارستان خبر داده بود. 

آستان قدس حسینی با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، با هدف ارائه خدمات به شهروندان در حال ساخت پروژه های خدماتی و درمانی در تعدادی از استانهای عراق می باشد.

پیوست ها