«مرکز درمان در منزل میزان» وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حرم مطهر حسینی از ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از پنج هزار و هشتصد نفر در ده ماه گذشته خبر داد .

ناظر کل مرکز میکروبیولوژی بهاء الوائلی در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی اظهار داشت: در حمایت و کمک به بیماران استان کربلا کمپین رایگان درمانی توسط مرکز درمان در منزل میزان ایجاد شد. خدمات درمانی رایگان برای همه بیماران، مردان، زنان و کودکان در هر روز جمعه توسط پرسنل این مرکز ارائه می شود.

وی افزود: از ابتدای سال میلادی جاری به بسیاری از بیماران به ویژه بیمارانی که از بیماریهای مزمن، شرایط بحرانی پزشکی و غیره رنج می برند خدمات پزشکی رایگان ارائه کرده ایم که این خدمات شامل معاینات پزشکی و آزمایشگاهی، علاوه بر تجویز دارو بوده است. 

این خدمات به پنج هزار و هشتصد چهل و چهار نفر با هزینه ای بالغ بر صد و ده میلیون دینار توسط آستان قدس حسینی ارائه شده است.

وی افزود: به بیش از سه هزار و دویست نفر هم جهت ارائه خدمات درمانی تخفیف داده شده است و هزینه این تخفیفات مبلغی بیش از هفتاد و یک میلیون دینار می باشد.

شایان ذکر است مرکز درمان در منزل «میزان» وابسته به سازمان بهداشت و آموزش پزشکی آستان حسینی و با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، با هدف ارائه بهترین خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی به شهروندان به ویژه سالمندان و بیماران کم درآمد روز جمعه هر هفته و به صورت رایگان تلاش می کند.

پیوست ها