با هدف تبادل تجربیات، انعقاد توافقنامه همکاری علمی مشترک میان دانشگاه الزهراء با پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی ایران

دانشگاه دخترانه الزهرا (سلام الله علیها) وابسته به آستان قدس حسینی اعلام کرد: به منظور انعقاد قرارداد همکاری علمی و دانشگاهی با موسسه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی تهران پذیرای هیأتی از دانشگاهیان جمهوری اسلامی ایران بودیم.

دکتر زینب السلطانی رئیس دانشگاه در گفت و گو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: به منظور بهبود وضعیت آموزشی و تحصیلی بین دانشگاه ها و تبادل تجربیات، پذیرای هیأتی شامل دکتر جواد محمدی رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی - تهران) و تعدادی از اساتید این پژوهشگاه بودیم.

وی تصریح کرد: در این جلسه قرارداد همکاری علمی و دانشگاهی بین دانشگاه ما و این پژوهشکده منعقد شد.

وی افزود: در این دیدار همچنین بر همکاری در زمینه انتشار پژوهشهای علمی در رشته مهندسی ژنتیک و همکاری در زمینه نظارت مشترک، برگزاری همایشها، کارگاه ها و سمینارها و بازدیدهای دوجانبه با هدف حمایت و ارتقای فرآیند آموزشی تاکید کردیم.

شایان ذکر است این هیأت از آزمایشگاه های دانشگاه و مرکز تحقیقات علوم پزشکی و دارویی الزهرا (سلام الله علیها) بازدید کردند و از نزدیک با سطح توانمندیهای این دانشگاه در زمینه علمی و زیرساختها و تجهیزات و آزمایشگاه هایی که با مشخصات بین المللی در اختیار دانشجویان و محققین قرار می دهد؛ مطلع شدند.

پیوست ها