تشکر رئیس دانشگاه اسلامی شریف هدایت الله اندونزی جهت برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با زمینه‌ های گسترش تروریسم و افراط گرایی

دکتر امانی لوبیس رئیس دانشگاه اسلامی شریف هدایت الله اندونزی گفت: پیام دومین کنفرانس کاهش افراط گرایی و تروریسم به همه افراد جامعه عراق خواهد رسید و این پیام مهمی به جهان است که اسلام دین صلح و همزیستی مسالمت آمیز می باشد.

خانم لوبیس در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: عراق کشور بزرگی است که به تاریخ و فرهنگ خود شهرت دارد و اکنون باید بیداری و همت همگانی در جهت ساختن دوباره کشور توسط همه افراد جامعه و گروه‌ها صورت بگیرد.

او توضیح داد که مشکلات و چالشهای زیادی وجود دارد و همکاری و اقدام جمعی جدی جامعه عراق با جوامع بین المللی جهت حل مشکلات و رفع چالشها ضروری است.

وی افزود: از آستان قدس حسینی برای برگزاری این همایش مهم که شخصیتهای بسیاری از کشورهای مختلف در آن حضور دارند، تشکر می کنم و با همدلی و فهم اوضاع عراق، آینده روشنی را برای این کشور پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: پیام دومین کنفرانس کاهش افراط گرایی و تروریسم به همه افراد جامعه عراق خواهد رسید و این پیام مهمی به جهان است که اسلام دین صلح و همزیستی مسالمت آمیز می باشد.

شایان ذکر است؛ دومین کنفرانس بین المللی کاهش افراط گرایی و تروریسم به همت آستان قدس حسینی با حضور دانشگاهیان و پژوهشگران بیست کشور خارجی به مدت دو روز در دانشگاه الزهراء (سلام الله علیها) برگزار می شود.

پیوست ها