سخنرانی تولیت آستان قدس حسینی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره کوثر عصمت در حرم مطهر

تولیت آستان قدس حسینی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره کوثر عصمت از ادامه امدادرسانی و ارسال کمکهای دارویی و غذایی به مردم مردم آسیب دیده فلسطینی بر اساس برکت عطاء الکوثر و بیانات مرجعیت عالی خبر داد.

حاج حسن رشید العباجی گفت: ما کشتار، آوارگی و گرسنگی مردم مظلوم و مبارز فلسطین در شهر غزه به دست قاتلان انبیاء و رسل، رژیم صهیونیستی، که مقدسات مسلمانان را غصب کرده است، نادیده نمی گیریم.

وی افزود: به نوبه خود به برکت عطاء الکوثر و بر اساس بیانات تاریخی مرجعیت عالی با ارسال کمکهای دارویی، غذایی و غیره و در حمایت از مردم آسیب دیده فلسطین دست برادرانه و انسان دوستانه را به سوی آنان دراز می کنیم. 

وی ادامه داد: منتظر ارائه خدمات درمانی به مجروحان در کربلا هستیم و از آنان می‌خواهیم هر ساعت برای استقامت، صبر و پیروزی دعا کنند.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی پیش از این با هماهنگی دولت عراق دو محموله امدادی شامل لوازم پزشکی و بهداشتی و همچنین مواد غذایی و کمکهای بشردوستانه ارسال کرده بود و همچنین بر پذیرش و درمان مجروحان فلسطینی در بیمارستانهای وابسته به حرم مطهر پس از ایجاد مکانیسمی توسط دولت عراق و انتقال آنها به عراق و بازگرداندن آنها پس از بهبودی خبر داده بود.

پیوست ها