ارائه خدمات پزشکی به بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار مراجعه کننده در سال گذشته توسط بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی

مدیریت بیمارستان سفیر امام حسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی آمار خدمات مختلف ارائه شده به همه شهروندان در سال 2023 را اعلام کرد.

 مهندس عباس عبدالعلی، معاون اداری بیمارستان، در گفت و گو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: بیمارستان سفیر امام حسین (علیه السلام) با همکاری مشترک با مدیریت بهداشت و درمان استان کربلا خدمات مختلفی را در طول سال 2023 به بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار مراجعه کننده ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: موفقیتهای به دست آمده در بیمارستان حاصل پیگیری مستمر نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر شیخ عبدالمهدی الکربلایی می باشد. تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان و واحدهای وابسته به بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار نفر رسید که این آمار شامل ایام زیارتهای میلیون و روزهای عادی است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در سال گذشته بیش از سیزده هزار عمل جراحی رایگان انجام داده است، تعداد معاینات رادیولوژی به سی هزار مورد و تعداد معاینات آزمایشگاهی به دویست و بیست و پنج هزار مورد اعلام کرد. 

وی خاطرنشان کرد: سال 2023 شاهد تجهیز بیمارستان به فناوریها و دستگاههای مدرن از جمله آرتروسکوپ برای عملهای مفصل زانو و شانه خواهیم بود.

وی اظهار داشت که این بیمارستان دارای ماهرترین کادر پزشکی و جدیدترین تجهیزات است و تمامی خدمات پزشکی را به صورت رایگان به همه شهروندان عراقی و زائرین خارجی که به کربلا می آیند؛ ارائه می دهد.

پیوست ها