اجرای تئاتر با موضوع وابستگی کودکان به موبایل و درمان آن در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیاپولیس در کشور تونس

بخش حمایت و پرورش کودک آستان قدس حسینی در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیاپولیس در کشور تونس شرکت کرد.

کرار الخفاجی معاون رئیس این بخش در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: گروه هنری «کربائیل» وابسته به بخش حمایت و پرورش کودکان در فعالیتهای سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیاپولیس در کشور تونس شرکت کرد.

وی با بیان اینکه این گروه با ارائه نمایش «ماجراهای شنشول» در این جشنواره شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این سومین حضور این گروه در این انجمن مهم تئاتری است که بیش از صد نمایش ویژه کودکان، با شرکت بیش از سی کشور از کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اثری که ارائه شد از موضوع اعتیاد کودکان به تلفنهای هوشمند و آسیبهای روحی و جسمی ناشی از آن صحبت می کند و همچنین یک درمان آموزشی و سرگرم کننده در چارچوب کمدی متعهد به کاهش این پدیده خطرناک ارائه می دهد.

الخفاجی خاطرنشان کرد: شرکت در چنین جشنواره هایی برای تبادل تجربیات با دیگران و همچنین نشان‌دهنده میزان علاقه مدیریت حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) به‌ ویژه متولی شرعی شیخ عبدالمهدی کربلایی به ارتقای فرهنگی کودکان که امید اول جامعه هستند، می باشد.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی و از طریق بخش حمایت و پرورش کودکان، توجه خاصی به کودکان دارد زیرا آنها امید اول برای ساختن جامعه ای سالم و مجهز به علم و دانش هستند.

پیوست ها