انجام عمل موفقیت‌آمیز جراحی تومور بزرگ از صورت یک جوان در بیمارستان زین العابدین (علیّه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی

مدیریت بیمارستان امام زین العابدین (علیّه السلام) وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی از بهبودی بیمار علی جواد پس از انجام یک عمل جراحی پیچیده خبر داد.

دکتر علی خلیفه فوق تخصص جراحی فک و صورت در گفت و گو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: بر اساس توصیه نماینده مرجعیت عالی، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، یک تیم پزشکی تخصصی برای درمان بیمار جوان علی جواد که از تومور بدخیم صورت رنج می برد تشکیل شد و یک عمل جراحی بسیار پیچیده و سخت را با موفقیت به انجام رساندند.

وی با بیان اینکه بیمار سه عمل قبلی را در خارج از کشور عراق انجام داده بود و بعد از هر عمل تومور در اندازه بزرگتر از قبل بازمی گشت خاطر نشان کرد این عمل حدود 14 ساعت طول کشید و تومور به طور کامل برداشته شد و با وجود سختی عمل جراحی به دلیل حفظ کل عصب صورت، نتیجه بسیار عالی بود.

شایان ذکر است که بیمارستان امام زین العابدین علیه السلام به دلیل دارا بودن کادر پزشکی مجرب در تخصص خود یکی از بیمارستانهای پیشرو در ارائه بهترین خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان در سطح کشور می باشد.

پیوست ها