برگزاری مسابقه صدیقه کبری (سلام الله علیها) ضمن فعالیتهای برپایی سومین دوره جشنواره کوثر عصمت به مناسبت میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها)

بخش حمایت و پرورش کودکان آستان قدس حسینی از برگزاری مسابقه صدیقه کبری (سلام الله علیها) ضمن فعالیتهای سومین دوره جشنواره کوثر عصمت به مناسبت میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) که از اوایل سال میلادی آینده برگزار می شود؛ خبر داد.

منتظر النصراوی رئیس این بخش در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: با دستور مستقیم نماینده مرجعیت عالی، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، بخش حمایت و پرورش کودکان آستان قدس حسینی مسابقه بزرگ صدیقه کبری (سلام الله علیها) را ضمن فعالیتهای سومین دوره جشنواره کوثر عصمت به مناسبت میلاد حضرت زهرا (علیهاالسلام) در اوایل سال آینده میلادی برگزار می کند.

وی تصریح کرد: سومین دوره مسابقه بزرگ صدیقه کبری(سلام الله علیها) ویژه کودکان شش تا سیزده سال می باشد و جهت آشنایی کودکان با فضایل و منزلت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و زندگینامه آن حضرت می باشد. برای برندگان در این مسابقه بیش از دو میلیون دینار جوایز نقدی در نظر گرفته شده است است.

وی افزود: فعالیتهای مسابقات از تاریخ2/ 1/ 2024 لغایت8/ 2/2024 در صحن عقیله زینب (سلام الله علیها) برگزار می شود و آزمون در طول جشنواره و در دو نوبت از ساعت نه صبح تا دوازده ظهر و از ساعت دو الی پنج در غرفه الحسینی الصغیر در نمایشگاه فرهنگی هنری واقع در صحن عقیله زینب (سلام الله علیها) روبروی باب القبله امام حسین (علیه السلام) برگزار می شود.

برای شرکت در مسابقه و دانلود منابع آزمون جهت مطالعه دقیق می توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

‏https://drive.google.com/file/d/1qyIv-sNwA12A2oW9RmJPAZ8sVwKOzyh8/view?usp=sharing

پیوست ها