اعلام زمان افتتاح مرکز نورالسبطین ویژه درمان اوتیسم در استان بصره توسط آستان قدس حسینی

بخش پروژه های استراتژیک آستان قدس حسینی تاریخ افتتاح مرکز نورالسبطین ویژه درمان مبتلایان به اوتیسم در استان بصره را اعلام نمود.

مهندس فرج جمعه ناظر بر پروژه در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی گفت: کارکنان بخش فنی و مهندسی حرم مطهر با پیگیری مستقیم نماینده مرجعیت عالی، شیخ عبدالمهدی کربلایی، طبق برنامه زمانبندی شده در حال ساخت مرکز نورالسبطین ویژه درمان مبتلایان به اوتیسم هستند. این پروژه تاکنون پیشرفت نود و پنج درصدی داشته است و تا پایان سال جاری میلادی این پروژه به بهره برداری خواهد رسید. 

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت هزار و پانصد متر مربع و در شش طبقه با خدمات مختلف ساخته شده است، خاطرنشان کرد: این مرکز شامل سالنهای مشاوره، ارزیابی و آموزشی، سالنهای بازی وسالنهای ویژه توانبخشی و هنر درمانی می باشد. این مرکز شامل بیست و چهار کلاس انفرادی، سی کلاس گروهی، شهر مجازی، تئاتر، مهدکودک و سایر خدمات متنوع است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز مطابق با استانداردهای جهانی برای درمان بیماران طیف اوتیسم ساخته شده است.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی در تلاش است تا خدمات گسترده پزشکی را به عموم شهروندان در سراسر کشور ارائه کند و در این راستا پروژه‌های درمانی بسیاری را با خدمات رایگان در دستور کار خود قرار داده است.

پیوست ها