تجدید اعلام آمادگی آستان قدس حسینی برای انتقال و درمان مجروحان غزه در بیمارستانهای حرم مطهر پس از هماهنگی بین نهادهای دولتی عراق و فلسطین

آستان قدس حسینی بار دیگر آمادگی خود را برای انتقال و درمان رایگان مجروحان حمله صهیونیستها به نوار غزه در بیمارستانهای خود در استان کربلا با هماهنگی مقامات ذی‌صلاح در دولت عراق و فلسطین اعلام کرد.

تولیت آستان قدس حسینی حاج حسن رشید العبایجی در گفت و گو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: ما قبل از هر چیز از صبر و استقامت قهرمانانه ملت فلسطین در برابر تجاوزات وحشیانه صهیونیستها که در مقابل چشمان جهانیان صورت می گیرد، یادی می کنیم.

وی افزود: ما در آستان قدس حسینی به برادران خود در غزه و کرانه باختری تسلیت می‌گوییم و آمادگی حرم مطهر حسینی را برای ارسال کمکهای بشردوستانه و لوازم پزشکی و همچنین پذیرفتن مجروحان و درمان آنها در بیمارستانهای وابسته به حرم مطهر پس از هماهنگی بین دولتهای عراق و فلسطین اعلام می داریم. این اقدام بشردوستانه و برادرانه آستان قدس حسینی برای مردم مظلوم غزه است.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی در بسیاری از رخدادهای مهم برای کمک رسانی و درمان مجروحان حوادث، اعلام آمادگی نمودند. آخرین مورد در جریان زلزله مناطقی از کشور سوریه بود که بسیاری از لوازم پزشکی و غذایی و نیازهای اساسی مختلف را به این کشور ارسال نمودند.

پیوست ها