احداث کلینیک تخصصی تشخیص و درمان نارسایی کلیوی ویژه کودکان در مرکز دیالیزم السلامتک وابسته به آستان قدس حسینی

«مرکز دیالیزم السلامتک» وابسته به آستان قدس حسینی از احداث کلینیک تخصصی تشخیص و درمان نارسایی کلیوی ویژه کودکان در استان کربلا خبر داد. 

ناظر کل مرکز میکروبیولوژی بهاء الوائلی در گفت و گو با سایت رسمی آستان قدس حسینی اظهار داشت: با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی آستان قدس حسینی، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، برای اولین بار در کربلا کلینیک تخصصی تشخیص و درمان کودکان مبتلا به بیماری نارسایی کلیوی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این کلینیک درمان بیماران با استفاده از یک برنامه کامل برای تشخیص علل منجر به نارسایی کلیه و به منظور درمان زودهنگام انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام خدمات ارائه شده در این مرکز به کودکان زیر پانزده سال به شکل رایگان خواهد بود تا آستان قدس حسینی بار دیگر تأیید کند که با جدیت در خدمت رسانی به مردم عراق از شمال تا جنوب بدون توجه به گرایشهای مذهبی و قومی تلاش می کند.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، از روز سه شنبه دوم آبان به مدت سه ماه کمپینی را برای درمان کودکان یتیم زیر پانزده سال در تمامی مراکز درمانی وابسته به حرم مطهر اجرا می کند.

پیوست ها