حضور آستان قدس حسینی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با دو غرفه‌ تخصصی

شعبه‌ نمایشگاه‌های وابسته به بخش رسانه آستان قدس حسینی از حضور خود با دو غرفه‌ تخصصی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

این نمایشگاه شاهد حضور گسترده اقشار مختلف بود.

علی مامیثه الموسوی، مسئول این شعبه در گفتگو با وبسایت رسمی اظهار داشت: «آستان قدس حسینی با دو غرفه‌ تخصصی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت که یک غرفه در بخش ناشران عمومی و غرفه دیگر در بخش ناشران خارجی قرار داشت.

وی توضیح داد: «بنا بر رهنمودهای شیخ عبدالمهدی الکربلائی، نماینده مرجعیت عالی، در طول مدت برگزاری این نمایشگاه مسابقات فرهنگی متنوعی برنامه‌ریزی و برگزار شد. یکی از این مسابقات به صورت روزانه و با اهدای جوایز متبرک از حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار می‌شد و مسابقه دیگر در آخرین روز نمایشگاه با قرعه کشی میان اسامی شرکت کنندگان برگزار شد که جایزه آن کمک هزینه زیارت کربلای معلی بود.»

وی ادامه داد: «غرفه‌های آستان قدس حسینی با استقبال گسترده‌ای از سوی شخصیتهای رسمی و غیررسمی، شرکت کنندگان و عموم خانواده‌های ایرانی مواجه شد.»

وی خاطرنشان کرد: «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یکی از نمایشگاه‌های بزرگی است که سالانه در زمان افتتاح خود با یک میلیون بازدیدکننده روبرو است. 

در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ناشران ایرانی، عربی و ناشرانی از کشورهای مختلف جهان شرکت کردند.

شایان ذکر است سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیستم تا سی ام اردیبهشت ماه برگزار گردید.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی