دیدار نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی از دانش آموزان دبیرستان حضرت رقیه (علیها السلام) وابسته به حرم مطهر حسینی

نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی از دانش آموزان نمونه سالهای پایانی دبیرستان حضرت رقیه (علیها السلام) ویژه ایتام وابسته به دفتر مرجعیت عالی در کربلا تقدیر کرد.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ شیخ عبدالمهدی کربلایی در گفتگو با دانش آموزان نمونه و برتر اظهار داشت: تلاشهای شما و رسیدن به مراتب عالی برای ما بسیار مهم است و امید داریم که شما الگویی در آموزش، اخلاق، سیره حسنه و عبادت و تدین باشید.

متولی شرعی آستان قدس حسینی افزود: دانش آموزان نمونه و برتر این مدرسه به صورت رایگان در دانشگاههای آستان قدس حسینی در دانشکده های پزشکی یا داروسازی و حقوق به تحصیل خواهند پرداخت و ما استخدام این اشخاص را پس از فارغ التحصیلی تضمین می نماییم.

دکتر سید سعد الدین البنا ناظر بر مدارس ایتام وابسته به آستان قدس حسینی اظهار داشت: آستان قدس حسینی اهتمام ویژه ای را به قشر ایتام دارد به ویژه در زمینه های علمی و تحصیلی و این اقدام متولی شرعی آستان قدس حسینی اقدامی مهم در تشویق این قشر جهت کسب علم می باشد.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی