افتتاح چهار بیمارستان در سال آینده میلادی و ساخت و تجهیز دوازده بیمارستان و چند مرکز درمانی اوتیسم در آینده ای نزدیک در کربلای معلی و استانهای دیگر عراق

شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی در مراسم افتتاحیه مرکز پرتو درمانی اعلام نمود که آستان قدس حسینی در نظر دارد بیمارستانها و مراکز درمانی بسیاری را با هدف خدمت رسانی به شهروندان عراقی در کشور افتتاح نماید.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ متولی شرعی آستان قدس حسینی اظهار داشت: چهار بیمارستان در سال آینده میلادی به همت آستان قدس حسینی افتتاح و شروع به کار خواهند کرد که از این تعداد دو بیمارستان در استان کربلا و یک بیمارستان در استان بصره و دیگری در استان سماوه خواهد بود.

وی افزود: بخش فنی و مهندسی آستان قدس حسینی با همکاری بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی طراحی دوازده بیمارستان را آغاز کرده اند. از این بیمارستانها پنج بیمارستان در کربلای معلی، یک بیمارستان در بغداد و سه بیمارستان در نجف اشرف، دو بیمارستان در بصره و یک بیمارستان در شهر حله خواهد بود.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با بسیاری از اقدامات تلاش دارد تا خدمات پزشکی متنوعی را به شهروندان در استانهای مختلف کشور عراق ارائه نماید. در این راستا بسیاری از پروژه های پزشکی و بهداشتی به همت آستان قدس حسینی با هدف ارائه خدمت رایگان احداث گردیده است.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی