ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از صد و هفده هزار نفر و انجام بیش از هشت هزار عمل جراحی در نه ماه گذشته در بیمارستان سفیر الحسین (ع) آستان قدس حسینی

مدیریت بیمارستان سفیر الحسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی از آمار خدمات ارائه شده در نه ماه اخیر سال جاری خبر داد. 

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ مهندس عباس عبد علی معاون اداری بیمارستان در گفتگو با خبرنگار حرم اظهار داشت: بیمارستان سفیر الحسین (ع) وابسته به آستان قدس حسینی با همکاری اداره بهداشت کربلای معلی خدمات مختلف و متمایزی را در شبانه روز به شهروندان و اهالی استان کربلا و مراجعه کنندگان از استانهای دیگر ارائه می نماید. 

وی افزود: در نه ماه اخیر صد و هفده هزار و صد و نود و شش نفر به این بیمارستان مراجعه نموده اند و خدمات پزشکی دریافت کرده اند که از این تعداد، سی و پنج هزار و دویست و بیست و یک نفر از مراجعین کلینیک و هشتاد و یک هزار و نهصد و هفتاد و پنج نفر مراجعین اورژانس بوده اند و تعداد جراحیهای انجام شده هشت هزار و دویست و هفتاد و یک عمل جراحی بوده است. 

وی گفت: تمامی هزینه های خدمات ارائه شده توسط آستان قدس حسینی پرداخت شده است. 

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی، پروژه های خدمت رسانی بسیاری را به ویژه در زمینه پزشکی و بهداشتی اجرا نموده است. این پروژه ها در بسیاری از استانهای کشور عراق اجرا شده است و از این طریق خدمات پزشکی رایگان به خانواده های شهدا و مستضعفان ارائه می گردد.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی