اجرای سیصد و نود چهار عمل قلب باز برای کودکان و بزرگسالان طی نه ماه گذشته در بیمارستان امام زین العابدین (علیه السّلام) وابسته به آستان قدس حسینی

بیمارستان امام زین العابدین (علیه السّلام) وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی، از انجام سیصد و نود چهار عمل جراحی قلب باز برای کودکان و بزرگسالان از ابتدای سال جاری میلادی خبر داد.

مدیر بیمارستان امام زین العابدین (علیه السّلام) در گفتگو با خبرنگار حرم اظهار داشت: بیمارستان امام زین العابدین (علیه السّلام) وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی، یکی از مهمترین مراکز تخصصی در زمینه جراحی قلب باز برای کودکان و بزرگسالان به شمار می رود.

دکتر عبد الرحمن اسماعیل افزود: در شش ماه اول سال میلادی دویست و ده عمل جراحی قلب باز برای کودکان و نود و شش عمل برای بزرگسالان انجام شده است.

وی ادامه داد: در ماه گذشته نیز در این بیمارستان شصت و هشت عمل قلب باز برای کودکان و بیست عمل برای بزرگسالان انجام شده است.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی اهتمام ویژه ای برای گسترش خدمات درمانی دارد. این آستان مقدس در گذشته کمپین درمانی عمل جراحی رایگان قلب باز را برای کودکان عراقی در بیمارستان تخصصی حضرت امام زین العابدین (علیه السّلام) اجرا نموده است.