اعلام آمار و هزینه خدمات ارائه شده در هفته اول اجرای کمپین درمان رایگان عطاء الحسین (علیه السّلام)

بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی از ارزش خدمات ارائه شده به بیماران در هفته اول اجرای دومین کمپین درمانی رایگان عطاء الامام الحسین (علیه السّلام) خبر داد.

مسئول بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی در گفتگو با خبرنگار سایت رسمی حرم اظهار داشت: ارزش خدمات پزشکی رایگان ارائه شده در هفته اول از اجرای کمپین درمانی عطاء الامام الحسین (علیه السّلام)، مبلغ سه میلیارد و سیصد و چهل و دو میلیون و نهصد و پنجاه و پنج هزار دینار عراقی می باشد. 

دکتر حیدر العبادی افزود: در طول این هفته هفتاد هزار و نهصد و نود و چهار ویزیت و همچنین هزار و صد و نود عمل جراحی انجام شده است. 

وی ادامه داد: تمامی خدمات پزشکی از طریق بیمارستانها و مراکز پزشکی وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی ارائه شده است و بهترین کادر درمان عراقی و خارجی در این کمپین با ما همکاری می کنند. 

لازم به ذکر است که دومین کمپین درمان رایگان آستان قدس حسینی توسط شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی و با هدف کاهش رنج بیماران عراقی از شهرهای مختلف کشور عراق با ارائه بهترین خدمات پزشکی اجرا شده است.

پیوست ها