افتتاح بیمارستان تخصصی درمان سرطان الثقلین وابسته به آستان قدس حسینی در بصره با هدف ارائه بهترین خدمات به بیماران این استان

بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی دلیل اجرای پروژه بیمارستان درمان سرطان الثقلین در استان بصره را اعلام نمود. 

دکتر حیدر العابدی، مسئول بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی، در این خصوص اظهار داشت: تعداد بسیار زیادی از شهروندان استانهای کشور عراق جهت تشخیص بیماری و درمان سرطان به بیمارستان تخصصی الوارث در کربلای معلی مراجعه می نمایند. لذا آستان قدس حسینی بر آن شد تا بیمارستان تخصصی درمان سرطان الثقلین را در استان بصره افتتاح نماید.

وی افزود: این بیمارستان در استان بصره با به کارگیری تجهیزات پزشکی مدرن و کادر پزشکی مجرب بهترین خدمات را به شهروندان ارائه می نماید و بدین ترتیب از سفرهای پی در پی شهروندان استان بصره می کاهد. 

مسئول بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی ادامه داد: احداث این بیمارستان اولین گام آستان مطهر حسینی در زمینه توسعه درمان بیماریهای سرطانی است.

لازم به ذکر است که بیمارستان تخصصی درمان سرطان الثقلین در استان بصره با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی، و به همت آستان قدس حسینی ساخت و تجهیز گردیده است و هفته آینده با هدف ارائه بهترین خدمات به شهروندان عراقی افتتاح خواهد شد.

پیوست ها