اعلام مکانیسم ثبت نام و زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام)

دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی مکانیسم ثبت نام و زمان برگزاری آزمون ملی زبان انگلیسی عراق را برای دانشجویانی که مایل به ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد هستند، اعلام کرد.

این دانشگاه در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دست سایت رسمی حرم مطهر رسیده است؛ اعلام کرده است: دانشجویان مایل به ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی می‌توانند در آزمون زبان انگلیسی سراسری عراق در دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) شرکت کنند. 

در این بیانیه آمده است: دانشجویان می توانند از طریق لینک سایت وزارتخانه به آدرس https://inelt.rdd.edu.iq ثبت نام نمایند.

دانشجویان باید مراحل مختلفی را طی کنند؛ اول اینکه دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) به عنوان مرکز آزمون انتخاب کنند و سپس با مراجعه حضوری به دانشگاه قبل از تاریخ آزمون جهت تایید رزرو اقدام نمایند. شایان ذکر است که تاریخ برگزاری آزمون ساعت ده صبح روز دوشنبه 18/3/ 2024 و روز چهار شنبه 20/3/ 2024 خواهد بود.

شایان ذکر است که دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی در سال جاری بخشهای جدید بسیاری را در بعد علمی و دانشگاهی ایجاد کرده است و این اقدام در راستای حمایت از بخش آموزش کشور است.

پیوست ها