پروژه ساخت مجتع مسکونی ویژه خانواده های شهدا توسط آستان قدس حسینی

بخش پروژه های استراتژیک آستان قدس حسینی از ادامه روند ساخت مجتمع مسکونی ویژه خانواده های شهدا (شهدای فتوای جهاد کفایی) در مسیر کربلا به نجف خبر داد.

مهندس علا عباس مدیر نظارت در بخش پروژه های استراتژیک در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: کارکنان این بخش در حال ساخت پروژه مسکونی ویژه خانواده های شهدا در مسیر کربلا به نجف هستند و کار در این پروژه با سرعت بالایی در حال انجام است و مرحله اول این پروژه رو به اتمام است.

وی تصریح کرد: پس از اتمام مرحله اول شاهد آغاز مرحله دوم این پروژه که شامل کارهای زیربنایی مانند لوله کشی آب و فاضلاب، برق، شبکه اینترنت‌و احداث خیابانها خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت صد و شش هزار متر مربع و شامل سیصد و شانزده منزل مسکونی به مساحت صد و بیست متر مربع می باشد و مسجد، مدرسه، مهدکودک، بازار و مکانهای تفریحی و فضای سبز نیز برای این مجتمع در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی جهت حمایت از خانواده های شهدا (شهدای فتوای جهاد کفایی) خدمات فراوانی اعم از کمکهای مالی، درمان رایگان، هزینه های تحصیل و غیره به آنها ارائه می کند.

پیوست ها