برگزاری مراسم جشن تکلیف پانصد دانش آموز همزمان با ایام ولادت ائمه اطهار (علیهم السلام) و اعیاد شعبانیه در استان بصره توسط آستان قدس حسینی

شعبه تبلیغات دینی وابسته به بخش امور دینی آستان قدس حسینی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش بصره به مناسبت ایام ولادت ائمه اطهار (علیهم السلام) و اعیاد شعبانیه جشن تکلیف بیش از پانصد دختر را برگزار نمودند.

شیخ محمد الفرطوسی مسئول این شعبه در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: با رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، شیخ عبدالمهدی کربلایی، و به عنوان بخشی از فعالیت جشنهای ولادت ائمه اطهار (علیهم السلام) و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش استان بصره جشن تکلیفی برای بیش از پانصد دانش آموز برگزار کردیم. 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین مراسمی گسترش تعالیم و معارف اهل بیت علیهم السلام و آشنایی و الگو برداری جوانان از آنها است؛ افزود: این مراسم شاهد حضور گسترده ای از فرهنگیان و شخصیتهای استان بود.

شایان ذکر است آستان قدس حسینی با رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی کربلایی، از طریق بخشها و موسسات وابسته به حرم در اکثر استانهای عراق مراسم دینی بر پا می کند.

پیوست ها