تجلیل وزیر علوم و آموزش عالی عراق از دو دانشگاه وابسته به آستان قدس حسینی

وزیر علوم و آموزش عالی عراق در جشنواره تجلیل از برندگان جایزه العین ویژه دانشگاهیان، از دانشگاه دخترانه الزهراء (سلام الله علیها) و دانشگاه بین المللی علوم پزشکی السبطین (علیهما السلام) وابسته به آستان قدس حسینی برای تلاش در زمینه تحقیقات علمی تجلیل نمود.

دکتر زینب السلطانی رئیس دانشگاه دخترانه الزهراء (سلام الله علیها) در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: با هدف ارتقای سطح علمی در حوزه تحقیقات علمی از برگزیدگان جایزه العین ویژه دانشگاهیان عراق از سوی دکتر نعیم العبودی وزیر علوم و آموزش عالی تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این افتخار حاصل کار و تلاش مستمری است که برای پیشبرد واقعیت علمی از طریق دانشگاه دخترانه الزهراء (سلام الله علیها) انجام شده است؛ خاطر نشان کرد: این فعالیتها جهت افزایش انگیزه برای بالا بردن سطح علمی دانشگاه ها هم رتبه دانشگاه های کشورهای توسعه یافته در بخش آموزش عالی می باشد.

علاوه بر این بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی در بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار سایت رسمی حرم مطهر قرار گرفته است؛ ذکر شده است: از دکتر فارس اللامی رئیس دانشگاه بین المللی علوم پزشکی السبطین (علیهما السلام) وابسته به آستان قدس حسینی به خاطر زحمایت ایشان در حمایت و افزایش سطح علمی و آموزشی در عراق قدردانی گردید.

وی افزود: این قدردانی تأییدی بر کار و تلاش دانشگاه و مدیریت آن برای پیشرفت در عرصه های آموزشی و فراهم کردن بستر علمی مناسب برای دانشجویان و کادر آموزشی است.

شایان ذکر است که دانشگاه‌های وابسته به آستان قدس حسینی با همکاری دانشگاه‌های دولتی عراق و دانشگاه‌های خارجی توانستند به این دستاورد برسند و هدف از آن رسیدن به توسعه تحقیقات علمی می‌باشد.

پیوست ها