به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه تخفیف صد در صدی برای اقامت عروس و دامادها در زائر سرای سیدالاوصیاء (علیه السلام)

زائرسرای سیدالاوصیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از تخفیف صد در صدی برای عروس و دامادهایی که قصد اقامت در سویتهای این زائرسرا را دارند و همنام ائمه اطهار (علیهم السلام) هستند، خبر داد.

علی الحسینی مسئول رسانه این زائرسرا در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: به دستور مستقیم نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر شیخ عبدالمهدی کربلایی، مدیریت زائرسرای سیدالاوصیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه طرح استقبال از عروس و دامادهایی که قصد اقامت در سویتهای این زائرسرا را به صورت رایگان دارند، راه اندازی نمود.

وی افزود این طرح شامل اقامت یک شبانه روز می باشد و اشخاصی که نام آنها حسین باشد روز سوم شعبان و اشخاصی که نام آنها عباس باشد روز چهارم شعبان و اشخاصی که نام آنها سجاد باشد روز پنجم شعبان و اشخاصی که نام آنان مهدی باشد روز پانزدهم شعبان می توانند از این طرح استفاده کنند.

شایان ذکر است زائرسرای سیدالاوصیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی در ورودی شهر مقدس کربلا قرار دارد و به صورت شبانه روزی پذیرای زائرین از تمامی استانهای عراق است.

پیوست ها