گزارشی از میزان پیشرفت ساخت پروژه مرکز فرهنگی در کربلا

 بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از ادامه روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی در منطقه حی الرمضان در مرکز استان کربلا خبر داد.

مهندس سجاد هاشم ناظر بر پروژه در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی گفت: کارکنان بخش فنی و مهندسی آستان قدس حسینی طبق برنامه زمانبندی شده در حال ساخت این مرکز فرهنگی در مساحتی بالغ بر هزار و بیست و هفت متر مربع در منطقه حی الرمضان در مرکز استان کربلا هستند.

وی با بیان اینکه این مجموعه شامل پنج طبقه است و در هر طبقه سالنهای مطالعه و سالنهایی برای برگزاری جلسات در نظر گرفته شده است؛ افزود: این مرکز دارای یک سالن کنفراس مدرن و متمایز است، وی تاکید کرد: کار در داخل پروژه با سرعت بالا در حال انجام است و به پیشرفت هفتاد و پنج درصدی در ساخت ساختمان اصلی این مرکز رسیده ایم .

وی با بیان اینکه هدف آستان قدس حسینی از ساخت این مجموعه، ارتقای سطح دینی، فرهنگی و اجتماعی همه اقشار جامعه در کربلا است؛ افزود: این مرکز مجهز به اینترنت، سیستمهای سرمایشی، سیستمهای هشدار حریق و کنترل حریق می باشد.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی حرم مطهر شیخ عبدالمهدی الکربلایی چندین پروژه خدماتی فرهنگی را در استانهای مختلف در دست اجرا دارد.

پیوست ها