حضور آستان قدس حسینی در سومین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف

بخش نمایشگاهها وابسته به بخش رسانه آستان قدس حسینی در سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف که با حضور بیش از دویست ناشر از داخل و خارج عراق برپاگردید و توسط رئیس جمهور محترم عراق آقای عبداللطیف رشید افتتاح شد؛ شرکت نموده است.

علی الموسوی مسئول غرفه آستان قدس حسینی در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: آستان قدس حسینی در نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف که یکی از مهمترین نمایشگاههای عراق به شمار می رود با مجموعه کتابهای انتشارات این آستان و کتابهایی با قیمت مناسب حضور دارد.

وی تصریح کرد: غرفه آستان قدس حسينی در نمايشگاه بين المللی کتاب نجف اشرف چهارصد و پنجاه عنوان از كتابها و مطبوعات خود را که متعلق به نوزده بخش از بخشهای آستان قدس حسینی می باشد؛ عرضه نموده است.

از مجموعه کتابها و مجلات عرضه شده تقریبا صد و هشتاد عنوان مربوط به بخش امور فكری و فرهنگی است. علاوه بر این عناوینی از مجمع علمی امام حسین (علیه السلام)، عناوین متمایزی از موسسه نهج البلاغه، عناوینی از مرکز مطالعات و تحقیقات کربلا علاوه بر بخش رسانه حرم مطهر به چشم می خورد. 

وی ادامه داد: غرفه آستان قدس حسینی در این نمایشگاه مجموعه کتابها و مجلاتی را با موضوعات متنوع فکری و فرهنگی و مجموعه های دیگری به خصوص درباره مباحث دینی برای علاقمندان عرضه نموده است.

شایان ذکر است که سومین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف تا هجدهم ماه میلادی جاری برپاخواهد بود.

پیوست ها