به کارگیری هفتصد خودرو جهت خدمت به زائران و موکبهای حسینی و اختصاص صد اتوبوس جهت انتقال رایگان زائران از مرز مهران به کربلا

به کارگیری هفتصد خودرو جهت خدمت به زائران و موکبهای حسینی و اختصاص صد اتوبوس جهت انتقال رایگان زائران از مرز مهران به کربلا

مسئول بخش ترابری آستان قدس حسینی از به کارگیری صد اتوبوس جهت انتقال رایگان زائران از مرز مهران به کربلا خبر داد. 

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ مسئول بخش ترابری در این خصوص اظهار داشت: با نظر به رهنمودهای متولی شرعی آستان قدس حسینی بیش از صد اتوبوس جهت انتقال رایگان زائران از مرز ورودی مهران به استان کربلا به کار گرفته شد. 

سید عادل موسوی افزود: این اقدام از چند روز گذشته اجرا شده است و به صورت مستمر انجام می شود و با نظر به افزایش تعداد زائران محترم، خودروهای انتقال رایگان نیز در حال افزایش است. 

وی ادامه داد: بیش از هفتصد خودرو جهت خدمت رسانی به زائران محترم به کار گرفته شده است که از این تعداد دویست و پنجاه خودرو جهت انتقال زائران اختصاص داده شده است. 

لازم به ذکر است که ایام اربعین حسینی بزرگترین تجمع انسانی در جهان است که میلیونها نفر از محبان اهل بیت (علیهم السلام) از تمامی نقاط جهان جهت زیارت حضرت امام حسین (علیه السلام) در روز اربعین به استان کربلای معلی مشرف می شوند. آستان قدس حسینی نیز تمامی امکانات خود را جهت حفظ امنیت و راحتی زائران محترم به کار می گیرد.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی