برپایی موکب ویژه ناشنوا جهت خدمت رسانی به زائران و عزاداران شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) توسط آستان قدس حسینی

همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (علیه السلام) مركز امام حسين (عليه السّلام) ويژه ناشنوايان وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس حسینی یک موکب خدماتی ویژه ناشنوایان در شهر کاظمین جهت ارائه خدمات به زائران و عزاداران برپا کرده است

باسم العطوانی، مدیر این مرکز گفت: این موکب با همکاری موکب کاظمین (علیه السلام) ویژه ناشنوایان بهترین خدمات را به کسانی که از استانهای جنوبی پیاده می آیند به ویژه ناشنوایان ارائه می دهد. 

وی ادامه داد: این موکب خدمت رسانی از پنجشنبه گذشته آغاز به کار کرد و با پایان مراسم در روز سه شنبه به خدمت رسانی خود پایان خواهد داد.

وی اظهار داشت: این موکب خدمات مختلفی مانند توزیع آب آشامیدنی و غذای گرم، مبیت زائران و مکان برای استراحت فراهم کرده است و همچنین مراسم عزاداری ویژه ناشنوایان برگزار می کند، تمام خدمات و فعالیتهای این موکب با حمایت نماینده مرجعیت عالی شیخ عبدالمهدی کربلایی و تولیت حرم مطهر حاج حسن رشید العبایجی صورت می گیرد.

شایان ذکر است آستان قدس حسینی با رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی کربلایی، از طریق بخشها و موسسات وابسه به حرم خدمات مخلتفی را در برپایی مراسم دینی و زیارتهایی میلیونی در استانهای مختلف عراق ارائه می دهد.

پیوست ها