هزینه بیش از نیم میلیارد دینار در ماه گذشته جهت درمان صدها بیمار از استانهای مختلف کشور عراق توسط آستان قدس حسینی

آستان قدس حسینی از هزینه بیش از نیم میلیارد دینار جهت معاینه و درمان بیماران در بیمارستانهای وابسته به حرم مطهر در یک ماه گذشته خبر داد.

احمدرضا الخفاجی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه در آستان قدس حسینی در مصاحبه با شبکه ماهواره ای کربلاء وابسته به آستان قدس حسینی اظهار داشت: با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهارصد درخواست از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای یا با مراجعه حضوری شهروندان جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان در مراکز درمانی آستان قدس حسینی به دست ما رسیده است.

وی افزود: هزینه اولیه این درخواستها بیش از پانصد میلیون دینار بود که با توجه به وضعیت سلامت برخی افراد ممکن است این رقم دو برابر شود زیرا برخی از آنها همچنان در مراکز درمانی حرم مطهر بستری هستند.

شایان ذکر است که مراکز درمانی وابسته به آستان قدس حسینی با راه اندازی کمپینهای درمانی رایگان در طول سال خدمات درمانی مختلفی را به مراجعه کنندگان از داخل و خارج از عراق ارائه می دهد و همچنین تمامی مراحل درمان بیماران زیر پانزده سال مبتلا به سرطان در مراکزش درمانی حرم مطهر رایگان می باشد.

پیوست ها