دستور نماینده مرجعیت عالی برای پذیرش بیماران قوم ایزدی در بیمارستانهای وابسته به آستان قدس حسینی

با دستور نماینده مرجعیت عالی شیخ عبدالمهدی الکربلایی آستان قدس حسینی از پذیرش تمامی بیماران قوم ایزدی عراق در تمامی موسسات بهداشتی حرم مطهر و ارائه بهترین خدمات به آنها خبر داد.

احمدرضا الخفاجی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه در آستان قدس حسینی در مصاحبه با سایت رسمی آستان اظهار داشت: نماینده مرجعیت و متولی شرعی آستان قدس حسینی، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، دستوردادند، بیماران قوم ایزدی در عراق در مراکز درمانی آستان قدس حسینی پذیرش شوند و همچنین اسباب ایاب و ذهاب و اقامت آنها در کربلا فراهم گردد.

وی ادامه داد: برنامه ریزیهای لازم جهت استقبال و اقامت آنها در کربلا و رسیدگی به امور درمانی آنان در دست اقدام است و کلیه هزینه های اقامت و درمانشان توسط آستان قدس حسینی پرداخت می شود.

وی توضیح داد: ما از فرصت استفاده می‌کنیم و این پیام را می‌رسانیم که همه نهادها و مراکز حرم مطهر جهت منافع عمومی و استفاده همه مردم عراق، صرف نظر از وابستگیهای قومی و مذهبی آنها خدمات ارائه می دهد و این نمونه ای از انسان دوستی نماینده مرجعیت و متولی شرعی آستان قدس حسینی است که شیخ کربلایی با عنایت و دغدغه‌اش برای همه مردم عراق تجسم کرده است.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی به دنبال ارائه بهترین خدمات به شهروندان عراقی و تمامی استانهای عراق از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب است.

پیوست ها