اعزام تیمی از نیروهای متخصص امنیتی و خدمت رسانی آستان قدس حسینی به سامرا برای برگزاری مراسم شهادت حضرت امام هادی (علیه السّلام)

آستان قدس حسینی از اعزام نیروهای متخصص امنیتی و خدماتی برای ارائه بهترین خدمات به زائرانی که به مناسبت شهادت امام علی الهادی (علیه السلام) به شهر سامرا شرف شده اند، خبر داد. 

امیر نصرالله رئیس بخش خدمات آستان قدس حسینی در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی، هیأتی از حرم مطهر برای خدمت رسانی به زائران به سامرا اعزام شد. این هیأت شامل نیروهای امنیتی ویژه بخش حفاظت آستان حسینی جهت همکاری با نیروهای آستان مقدس عسکریین در زمینه کار بر روی دستگاه‌های کشف مواد منفجره ID و بازرسی خودروها و اثاثیه زائرین فعالیت می کنند.

وی افزود: نیروهای خدمت رسانی در محورها و ورودیهای حرم مطهر به منظور پاکسازی و همچنین تانکرهای نقل آب آشامیدنی و شستشو در محوطه حرم مطهر مستقر شده اند.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی با استقبال میلیونها زائر در طول سال و خصوصا در ایام زیارتهای میلیونی دارای تجربیات موفقی در مدیریت ازدحام جمعیت و ارائه بهترین خدمات به زائران می باشد.

پیوست ها