اهدای تجهیزات آزمایشگاهی به دانشگاه موصل توسط آستان قدس حسینی در راستای حمایت از آموزش کشور و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

آستان قدس حسینی با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، مرکز فکری و فرهنگی بینه وابسته به حرم مطهر مجموعه ای از تجهیزات آزمایشگاهی را به دانشکده علوم پزشکی دانشگاه موصل اهدا کرد.

 شیخ علی القرعاوی مدیر این مرکز در گفت و گو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: با دستور مستقیم نماینده مرجعیت عالی، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، و تولیت حرم مطهر، حاج حسن رشید العبایجی، مرکز فکری و فرهنگی بینه مجموعه ای از تجهیزات آزمایشگاهی را در اختیار دانشکده علوم وابسته به دانشگاه موصل قرار داد.

وی با بیان اینکه حرم مطهر چندین اقدام مشابه را در نقاط مختلف کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: ما از کربلا با پیام صلح و دوستی به موصل آمده ایم.

همچنین دکتر منیر البدرانی معاون رئیس دانشگاه گفت: این دستگاه‌ها احتیاجات ما را برآورده می‌کند و قدر خواهیم بود آزمایشهای آزمایشگاهی را در دروس عملی آموزش دهیم.

این اقدام به موقع و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت و از آستان حسینی به دلیل حمایتهای فراوانی که در زمینه های مختلف از دانشگاه ما می کند؛ تشکر می کنیم.

لازم به ذکر است که مرکز فکری و فرهنگی بین وابسته به آستان قدس حسینی در تلاش است تا به منظور حفظ وحدت و امنیت مردم عراق، کنفرانسها، سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط با همزیستی مسالمت آمیز و انسجام بین مردم عراق را برگزار کند.

پیوست ها