افتتاح مرکز توسعه مهارتهای شناختی کودکان توسط آستان قدس حسینی

بخش حمایت و پرورش کودکان آستان قدس حسینی از افتتاح مرکز تخصصی الحسینی الصغیر برای افزایش رشد مهارتهای شناختی کودکان در کربلاء خبر داد.

منتظر النصراوی رئیس این بخش در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر گفت: آستان حسینی از طریق بخش حمایت و پرورش کودکان، مرکز تخصصی حسینی الصغیر را که در زمینه رشد مهارتهای شناختی کودکان فعالیت می کند در استان کربلا افتتاح کرد. وی با اشاره به اینکه این مرکز دارای مکانی برای مطالعه، نقاشی، رنگ آمیزی و کتابخوانی و سالنی برای تماشای فیلمهای آموزشی و تعاملی است از آن به عنوان یک مرکز آموزشی و تفریحی برای کودکان یاد کرد.

وی تصریح کرد: این مرکز که در منطقه حی النقیب در مرکز کربلا قرار دارد و دارای مکان ویژه ای برای بازیهای فکری به منظور رشد هوش و درک کودکان است. تمامی فعالیتها و رویدادها توسط کادری متخصص و مجرب در زمینه نحوه آموزش و پرورش تواناییهای کودکان ارائه می شود.

وی ادامه داد: این مرکز برای رسیدن به هدف کانون که همانا پرورش مهارتهای کودکان است دوره های آموزشی بسیاری از جمله برنامه نویسی، تئاتر و نقاشی را برای آنها در نظر گرفته است و تمامی دوره ها در نوبت عصر برگزار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز پذیرای تمامی کودکان در رده های سنی شش تا دوازده سال است.

وی تاکید کرد که این مرکز یک لینک الکترونیکی برای والدین فراهم کرد تا از طریق دوربینهایی که در داخل مرکز به کار گذاشته اند به شکل مستقیم از فعالیت فرزندان خود مطلع شوند.

شایان ذکر است که بخش حمایت و پرورش کودکان آستان قدس حسینی با رهنمودهای مرجعیت عالی توجه خاصی به تربیت صحیح کودکان و فعالیتهای مرتبط با آن دارد.

پیوست ها