تاکید معاون تولیت آستان قدس حسینی بر تکمیل سریع پروژهای خدماتی آستان در استان بصره

معاون تولیت آستان قدس حسینی دکتر علا ضیاءالدین در بازدید میدانی از تعدادی از پروژه های خدماتی حرم مطهر در استان بصره، ضمن توجه به ضرورت تکمیل سریع آن به افزایش مساحت فضای سبز در این پروژه ها تاکید کرد.

معاون تولیت آستان قدس حسینی در گفتگو با شبکه ماهواره ای کربلا گفت: آستان قدس حسینی پروژه های خود را از استان کربلا آغاز کرد و امروزه شاهد اجرای پروژه های خدماتی در تمام استانهای عراق جهت خدمت رسانی به شهروندان می باشیم.

وی افزود: آستان قدس حسینی در حال اجرای پروژه های مختلفی در استان بصره است و این امر برای ارائه خدمات به هموطنان ما در این استان مهم جنوبی می باشد.

همچنین مهندس صفوان الصافی مسئول پروژه های جنوب در بخش پروژه های مهندسی و فنی حرم مطهر در گفت و گو با سایت رسمی حرم گفت: معاون تولیت آستان قدس حسینی در بازدید از پروژه هایی که توسط حرم مطهر در حال اجراست و بررسی روند کار، با مهندسان این پروژه ها دیدار کرد.

وی افزود: این بازدید شامل مرکز درمانی اوتیسم، پروژه مسکن فقرا و بیمارستان تخصصی درمان سرطان الوارث بود.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، با هدف ارائه خدمات به شهروندان در حال ساخت پروژه های مسکونی، آموزشی، درمانی در تعدادی از استانهای عراق می باشد.

پیوست ها