درمان رایگان کودکان یتیم زیر پانزده سال در تمامی مراکز درمانی وابسته به حرم مطهر به مدت سه ماه

بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وابسته به آستان قدس حسینی اعلام کرد: با دستور مستقیم نماینده مرجعیت و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، از روز سه شنبه دوم آبان به مدت سه ماه کمپینی برای درمان کودکان یتیم زیر 15 سال در تمامی مراکز درمانی وابسته به حرم مطهر اجرا می شود.

دکتر حیدر العبیدی در گفتگو با سایت رسمی حرم گفت: با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، کمپین جدیدی برای درمان کودکان یتیم زیر پانزده سال در تمام موسسات درمانی وابسته به حرم مطهر آغاز شده است.

وی افزود تمامی خدماتی که در مراکز درمانی و بیمارستانهای وابسته به حرم مطهر ارائه می شود شامل تشخیص، مراحل درمان و در صورت نیاز عمل جراحی رایگان می باشد و این کمپین از روز سه شنبه دوم آبان به مدت سه ماه اجرا می شود.

وی افزود: این کمپین ایتام همه استانهای عراق را شامل می شود و هزینه های خدمات ارائه شده به طور کامل توسط آستان قدس حسینی پرداخت می شود. 

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر کمپینهای مختلفی را جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان از تمام استانهای عراق برگزار می کند و همچنین حمایتهای درمانی ویژه ای از جانبازان نیروهای امنیتی و حشد الشعبی که در میادین نبرد بر علیه تروریستهای داعش آسیب دیده اند و خانواده های نیازمند انجام می دهد.

پیوست ها