اعزام دانشجویان برتر سالهای گذشته دانشکده علوم انسانی دانشگاه وارث الانبیاء (عليه السلام) برای کارآموزی به کشور امارات

ریاست دانشگاه وارث الانبیاء (عليه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی از اعزام دانشجویان برتر دانشکده علوم انسانی سالهای گذشته به همراهی تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه به یک سفر علمی به کشور امارات و برپایی دوره های آموزشی در دانشگاه های این کشور خبر داد. 

 رئیس بخش رسانه دانشگاه دکتر محمد جمال لطیف در گفتگویی با سایت رسمی حرم مطهر حسینی گفت: ریاست دانشگاه وارث الانبیاء (عليه السلام) برای تقدیر و قدر دانی از تلاشهای نفرات برتر دانشجویان دانشکده علوم در سالهای گذشته، آنها را به همراهی تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه به یک دوره کارآموزی و سفر علمی به کشور امارات اعزام کرد. 

وی توضیح داد که دانشجویان دروس آموزش عملی را در بیمارستان صقر و دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی راس الخیمه آغاز کردند.

وی افزود: «آموزش عملی برای دانشجویان دانشکده پزشکی در دانشگاه‌های عربی _ بین‌المللی و بیمارستانهای آنها یکی از جنبه‌های مهم در واجد شرایط بودن دانشجویان برای کار در حوزه پزشکی تلقی می‌شود، زیرا آموزش عملی عموما با استقرار دانشجویان در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاههای علمی برای کسب تجربه عملی در تشخیص و درمان بیماری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این سفر انگیزه مضاعفی برای دانشجویان ایجاد خواهد کرد تا در مسیر تحصیلی خود پیش بروند و در آینده به موفقیتهای بیشتری دست یابند.

شایان ذکر است که دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی در سال جاری بخشهای جدید بسیاری را در بعد علمی و دانشگاهی تأسیس کرده است و اقدامات بسیاری را در جهت رشد قابلیتهای عملی و علمی دانشجویان انجام داده است.

پیوست ها