پیشرفت شصت و پنج درصدی پروژه مرکز درمانی مبتلایان به اوتیسم در استان بصره

بخش پروژه های استراتژیک آستان قدس حسینی از پیشرفت در تکمیل پروژه ساخت مرکز درمانی مبتلایان به اوتیسم در منطقه شط العرب در استان بصره خبر داد.

مهندس علی فیاض فیصل ناظر بر پروژه در گفتگو با سایت رسمی آستان قدس حسینی گفت : کارکنان بخش فنی و مهندسی آستان قدس حسینی طبق برنامه زمانبندی شده در حال ساخت این مرکز درمانی در منطقه شط العرب در استان بصره هستند

وی توضیح داد: کار معماری داخلی این پروژه با سرعت بالایی در حال انجام است و به پیشرفت بیش از شصت و پنج درصدی رسیده است و در حال حاضر نمای ساختمان و معماری خارجی در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت هفده هزار و پانصد متر مربع با زیربنای ساختمان ده هزار و سیصد و پنجاه متر مربع بنا شده است.

 وی ادامه داد: این پروژه در سه طبقه شامل فضاهای چند منظوره؛ مدیریت و خدمات و همچنین سالنهای فیزیوتراپی برای توانبخشی کودکان، آب درمانی و همچنین کلاسها و کارگاه های آموزشی برای بیماران اوتیسم می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز بر اساس طراحیهای نوین ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم بنا نهاده شده است.

شایان ذکر است نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر شیخ عبدالمهدی الکربلایی پیگیر مراحل تکمیل این پروژه هستند و همچنین پروژه های مشابهی در چند استان در حال اجرا می باشد

پیوست ها