کمپین درمانی جدید رایگان و نیمه رایگان بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) وابسته به آستان قدس حسینی

بیمارستان تخصصی حضرت خدیجه کبری (علیها السلام) ویژه بانوان وابسته به بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حرم مطهر حسینی از راه اندازی کمپین جدیدی از روز یکشنبه 16 مهرماه جهت معاینه و درمان مراجعه کنندگان در کلینیکهای مشاوره خود خبر داد.

دکتر بیداء ابراهیم رئیس بیمارستان در گفتگو با سایت رسمی حرم گفت: با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، و با نظارت رئیس بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حیدر العبیدی، کمپین تشخیص و درمان بیماران در کلینیکهای مشاوره از ساعت هشت صبح تا دو و سی دقیقه بعد از ظهر راه اندازی شد.

وی توضیح داد در این کمپین هزینه آزمایشات و عکسهای رادیولوژی نیز تا 50 درصد تخفیف داده می شود.

وی افزود: هزینه های تمام خدمات و اقدامات پزشکی که در بیمارستان به صورت رایگان برای بیماران انجام می گردد، توسط حرم مطهر حسینی پرداخت می شود.

 این بیمارستان تعداد زیادی از کادر پزشکی و پرستاری خود را از داخل و خارج عراق جذب کرده است تا بهترین خدمات درمانی را به بیمارانی که از تمامی استانهای کشور مراجعه می نمایند؛ ارائه نماید.

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر کمپینهای مختلفی را جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان یا با هزینه کم برای همه اقشار مردم عراق راه اندازی می کند.

پیوست ها