فراخوان مقاله ویژه شانزدهمین همایش بین المللی ربیع الشهاده

کمیته مقدماتی «شانزدهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهاده» از برگزاری مسابقات علمی پژوهشی خبرداد.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ کمیته مقدماتی شانزدهمین جشنواره فرهنگی بین المللی ربیع الشهاده اعلام کرد: آستان قدس حسینی مسابقات علمی پژوهشی را در چارچوب فعالیتهای شانزدهمین جشنواره بین المللی ربیع الشهاده برگزار می نماید.

این کمیته اعلام کرد: از جمله شرایط این مسابقات؛ جدید و خلاقانه بودن مقالات می باشد و باید از اصول نگارش پژوهش علمی پیروی نماید. تعداد صفحات مقاله از 30 صفحه بیشتر و از 20 صفحه کمتر نباشد. اندازه قلم 14 و نوع خط « mylotus» باشد.

باید چکیده مقاله به دو زبان عربی و انگلیسی نوشته شود. این کمیته حق دارد مقالات اقتباس شده از پایان نامه های دانشگاهی یا از نویسنده قبلی را حذف کند.

آخرین مهلت دریافت خلاصه مقالات به همراه رزومه روز 15 جمادی الثانی است و آخرین مهلت دریافت مقاله کامل یکم ماه رجب المرجب است. نتایج و اسامی سه برنده اول روز 20 رجب المرجب اعلام خواهد شد.

محورهای پژوهشی درباره تاثیر امام حسین (علیه السلام) در ساخت نظام زندگی در پرتو تاریخ و اندیشه، منبر حسینی بین مقتضیات گفتمان دینی و شکل گیری شخصیت اسلامی، ویژگیهای اخلاقی در شخصیت اباالفضل العباس (علیه السلام) و تاثیرات تربیتی آن بر جوانان و خانواده، نمادگرایی حضرت زینب (علیها السلام) و تأثیر آن بر مؤلفه های شخصیت زن مسلمان است.

جایزه نفر اول دو میلیون دینار به همراه تندیس مسابقه و لوح تقدیر جشنواره، جایزه نفر دوم یک میلیون و پانصد هزار دینار به همراه تندیس و تقدیرنامه و جایزه نفر سوم یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دینار به همراه مسابقه و تقدیرنامه خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با تلفنهای کمیته مقدماتی 009647815016633 و 009647728243600 تماس بگیرید یا با ایمیل inahj.org@gmail.com ارتباط برقرار کنید.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی