همکاری یازده بیمارستان و سه هزار پزشک و پرستار افتخاری در کنار پزشکان و نیروهای پزشکی آستان قدس حسینی جهت اجرای برنامه خدمت رسانی اربعین حسینی

بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی از اجرای برنامه خدمت رسانی ویژه اربعین حسینی با شرکت سه هزار نیروی پزشکی افتخاری خبر داد. 

دکتر ستار الساعدی مسئول بخش بهداشت و آموزشهای پزشکی در این باره اظهار داشت: از روز دهم صفر برنامه خدمت رسانی ویژه اربعین آغاز شد. در این راستا هشت بیمارستان وابسته به آستان قدس حسینی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته خواهد شد و با هماهنگی اداره بهداشت کربلا سه بیمارستان سیار نیز احداث شده است. 

وی افزود: خدمت رسانی درمانی با شرکت هزار نفر از نیروهای این بخش، دویست نفر از نیروهای اداره بهداشت کربلا، ششصد و پنجاه نیروی افتخاری از عراق هزار و صد نیروی افتخاری غیر عراقی اجرا شده است. همچنین دندانپزشکانی از کشور ایران نیز به صورت بیست و چهار ساعته در بیمارستان سفیر الحسین (علیه السّلام) به معالجه درمان بیمارانی که نیاز فوری دارند؛ می پردازند.

 وی در خاتمه گفت: بیست آمبولانس با همکاری اداره بهداشت کربلا به کار گرفته شده است. 

لازم به ذکر است که آستان قدس حسینی با رهنمودهای متولی شرعی آستان قدس حسینی و با هدف خدمت رسانی به زائران محترم حسینی تمامی امکانات و نیروهای خود را جهت خدمت به زائران محترم به کار گرفته است.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی