ابلاغ مراتب قدردانی هیأت اعزامی عشایر نینوا از مرجعیت عالی آیت الله سیستانی و نماینده ایشان جهت درمان رایگان بیماران در بیمارستانهای وابسته به حرم مطهر حسینی

گروهی از عشایر نینوی برای تشکر و تقدیر از مرجعیت عالی و عتبه حسینی که به صورت رایگان بعضی از هموطنان عراقی را درمان کرده بودند به کربلا آمدند. (ویدیو)

همزمان با درمان رایگان بیماران توسط آستان قدس حسینی که به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) راه اندازی شده است؛ هیاتی به نمایندگی از عشایر استان نینوی به مناسبت ولادت حضرت زینب (علیها السلام) به مؤسسات درمانی وابسته به آستان مقدس حسینی رفتند. این هیات از مرجعیت عالی حضرت آیت الله سید علی حسینی سیستانی (دام ظله) و نماینده‌ ایشان، شیخ عبدالمهدی کربلائی تشکر نمود و از ایشان به خاطر پرداخت هزینه های درمانی همه اهالی عراق از شمال تا جنوب قدردانی کرد.  

رئیس شورای ملی قبایل و عشایر نینوی شیخ صلاح سلیم خالدی در گفتگو با سایت رسمی اعلام کرد: «ما از مرجعیت عالی ،حضرت آیت الله سید علی حسینی سیستانی، و نماینده ایشان شیخ عبد المهدی کربلائی، متولی شرعی آستان قدس حسینی، بسیار سپاسگزاریم. اقدام کادر پزشکی آستان قدس حسینی در زمینه‌ درمان بیماران به صورت رایگان و سراسری در کل عراق، ما را بسیار خشنود ساخت. این امر دلالت بر همراهی انسانی، دینی و اخلاقی با همه‌ ساکنان استانهای عراق دارد.» 

وی ادامه داد: «این افتخار بسیار بزرگی برای ما در موصل است که در مهمانی حضرت سید الشهدا امام حسین (علیه السّلام) حضور داشته باشیم و از همین جا، تشکر و قدردانی شورای ملی قبایل و عشایر نینوی را در برابر کادر پزشکی که مبادرت به درمان رایگان بیماران نمودند؛ اعلام می‌نماییم

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی