برگزاری دو مسابقه بین المللی و ارائه تسهیلات ويژه به خبرنگاران محلی و خارجی جزئی از برنامه های بخش رسانه در ایام اربعین حسینی

بخش رسانه آستان قدس حسینی از ارائه تسهیلات لازم جهت پوشش مراسم اربعین حسینی به خبرنگاران و رسانه های محلی و خارجی خبر داد.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ عقیل الشریفی مسئول بخش رسانه آستان قدس حسینی در گفتگو با سایت رسمی حرم مطهر اظهار داشت: در راستای طرح خدماتی آستان قدس حسینی که تمامی بخشهای آستان مطهر را شامل می شود، بخش رسانه حرم برنامه کاملی را جهت پوشش این مراسم میلیونی تدارک دیده است و به تمامی کسانی که به امور خبری و رسانه ای مشغول هستند تسهیلاتی همچون صدور مجوز عکسبرداری در داخل حرمین مطهر و اطراف آستان ها و ارائه مکان جهت استقرار خودروهای (SNG) ارائه نموده است.

وی افزود: توزیع پوسترهایی با مضامین احادیث شریفه درخصوص زیارت امام حسین (علیه السلام) در ورودیهای استان کربلا و برگزاری مسابقات و فعالیتهای فرهنگی بین زائران محترم نیز از جمله اقدامات این بخش در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد که بخش رسانه آستان قدس حسینی از تمامی استان های کشور عراق خادم افتخاری پذیرفته است تا در نشر فرهنگ و پیام حضرت سید الشهداء (علیه السلام) به تعداد بیشتری از محبان اهل بیت (علیهم السلام) مشارکت داشته باشند.

بخش رسانه آستان قدس حسینی در چند روز گذشته نیز دو مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و داستان خبری را برگزار کرده است.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی