توزیع دهها هزار پرس غذای تبرکی به صورت روزانه به همت بخش مهمانسرای حرم مطهر حسینی

بخش مهمانسرای حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) از اجرای برنامه ویژه اربعین حسینی امسال جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد. 

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ معاون مسئول بخش مهمانسرای حرم مطهر در این خصوص اظهار داشت: برنامه خدمت رسانی ویژه ایام اربعین حسینی از دهم ماه صفر آغاز شد. امسال غذای تبرکی مهمانسرای حرم در هشت مکان به زائران محترم ارائه می شود که از جمله این اماکن می توان به مهمانسرای حرم، مهمانسرای واقع در حائر حسینی، مهمانسرای مجتمع خدماتی سید الشهداء (علیه السلام) و مهمانسراهای سه زائر سرای موجود در خیابانهای منتهی به حرمین مطهر اشاره کرد. 

محمد ابراهیم حسن افزود: مهمانسرای حرم واقع در حائر حسینی روزانه بیش از (18000) پرس غذای تبرکی در سه وعده ارائه می نماید و مهمانسرای مجتمع سید الشهداء (علیه السلام) روزانه (8000) پرس غذا توزیع می نماید. همچنین توزیع غذای تبرکی در زائر سراهای آستان بصورت مستمر و بدون وقفه بر اساس تعداد زائران موجود در زائر سراها ارائه خواهد شد. 

لازم بذکر است که بخش مهمانسرای حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) از بخشهای مهم آستان است که در طول ایام هفته بصورت مستمر درحال خدمت رسانی به زائران محترم است.

پیوست ها

مترجم : احمد علی حسن التتنجی