هفته فرهنگی آستان قدس حسینی در شهر اهواز برگزار شد

به همت آستان قدس حسینی دومین هفته فرهنگی نسیم ولایت در استان خوزستان شهر اهواز برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ این برنامه فرهنگی به مناسبت عید غدیر خم و با مشارکت دو آستان مقدس حسینی و عباسی برگزار گردید.

اهتزاز پرچم مطهر حرم امام حسین علیه السلام، برگزاری مراسم انس با قرآن کریم، نمایشگاه کتاب و تصاویر تاریخی با موضوع سیره امام حسین علیه السلام، جلسات بحث و گفتگوی دینی و مسابقات متنوع فرهنگی از جمله فعالیتهای انجام شده در این هفته فرهنگی میباشد.

علی کاظم سلطان مسؤول بخش فعالیتهای فرهنگی آستان قدس حسینی در راستای برگزاری مسابقات فرهنگی اظهار داشت: این مسابقات با هدف ایجاد فرصت زیارت عتبات مقدسه عراق، در شهر اهواز برگزار گردید و کارت شرکت در مسابقه بصورت روزانه به همراه یک شماره مخصوص در دونسخه به مشارکت کنندگان و کمیته برگزار مسابقه داده شده و در نهایت ضمن انجام قرعه کشی برندگان انتخاب شدند.

سعید رشید زمیزم مسئول بخش نمایشگاهها ( وابسته به موزه آستان قدس حسینی) در این باره خاطر نشان کرد: بخش فرهنگی موزه آستان قدس حسینی نیز ضمن شرکت در غرفه سیره تاریخی امام حسین علیه السلام و نمایش بیش از بیست عدد تصویر در خصوص آستان قدس حسینی با استقبال گسترده مردم اهواز روبرو شد.

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی هفته های فرهنگی خود را با هدف نشر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ارتباط با محبان اهل بیت در سراسر جهان برگزار می نماید.

پیوست ها